dansfever

Skrivet den 2011-08-17 kl 18:07:56 i kategorin av Jenira
Permalink

I två dagar har jag dansat och övat hemma. Jag tränar till ett bröllop som kommer vara i början av september. Igår var jag med Libby hela kvällen för att öva tills vi dog. Det är två olika danser. En grupp dans med 8 tjejer och den andra är med mig och Libby. Vi har även lite skådespeleri i vår dans och jag som är så dålig på att spela. Drama var inte min grej, men vi ville liva upp dansen lite för det ska ju vara underhållande att titta på vår dans PLUS att det är MASSA andra som ska dansa, så vi måste sticka ut lite.  

En av låtarna heter Barso re och är från filmen Guru och jag hitta ett fantastiskt upptränande på Youtube, om ni gillar indisk dans så klicka HÄR

Idag ska jag ta en liten paus från tränandet och göra annat. Jag tänkte laga middag och det bli lax och sedan baka en fruktkaka, det uppskattas alltid och man kan frysa in den länge om man så vill. Min mamma bakade den godaste fruktkakan och idag ska jag pröva min första. 

Idag kommer min man hem från en av hans jobbresor yeiiiiiiii. 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: