Bara massa mat

Skrivet den 2011-08-12 kl 18:03:06 i kategorin av Jenira
Permalink

Med tanke på att jag INTE äter under dagarna så blir det mycket mat bilder, jag måste nog säga att det är det mest intressanta i mitt liv just nu. Vi var även och kollade på lägenheter igår, vilket är spännande. Vi får se hur det blir med min situation de senaste månaderna och så kommer vi att göra ett stort beslut. 

Idag ska jag på en rooftop party på kvällen som jag ser fram emot. Ska bli kul att träffa alla gamla bekanta samt så ska jag få träffa lite nya ansikten. Nu ska jag dra till gymmet och tona min kropp lite med en prommis och lite lätta vikter och sedan ska jag göra ett ärende. 


Tre sorters Nachos


Lax med valnötter och dill med bakad sötpotatis


Creamy fugde cake och massa annat gott mmmmm


Hemmagjorda köttfärsfyllda (kalkon) grillade paprikor med ost


Vi svängde förbi favoriten Wholefood och plockade med oss lite gottigott och min favorit blev italienska Cannoli




Kommentarer
Sarah

Du gör mig hungrig med alla fina bilder på mat!!!

2011-08-13 @ 17:19:46
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: