Wedding event planning

Skrivet den 2011-04-18 kl 19:25:33 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner, 

Idag håller jag på att planera lite för min Wedding reception som ska ske i Juni. Jag har bokat en make up artist från Mac och försöker få tag på någon som kan göra en bruduppsättning. Jag hittat en bild som jag gillar. På mitt event i augusti så bar jag en väldigt traditionell Outfit och jag personligen älskade den. Så till detta event kommer jag att köra en mer västerlänsk stil med hår och make up men en fusion av desi. Outfiten kommer att vara vit men en Lehenga (indiskt outfit i tre delar). 

Håret vill jag ha uppsatt, jag vill ha en mer clean look och inga lockar. Make up'en i Augusti var väldigt starkt och traditionell medan denna kommer vara fokus på ögonen men inte så mycket på läpparana. 

Att planera för ett bröllop kräver så mycket energi. Visserligen är det kul, men inte lätt eftersom man blir en sådan perfektionist och sätter höga krav på sig själv. Jag tror man måste tänka mer på att detta är en rolig och händelserik dag och njuta av den mer. Men till slut ordnat allt sig även om det alltid finns någon som kunde vara annorlunda eller bättre. Inget i livet är perfekt men mycket är underbart. 

Jag vill ha en klassisk look
Min traditionella Outfit



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: