Royal Wedding mania

Skrivet den 2011-04-28 kl 15:55:56 i kategorin av Jenira
Permalink

I alla kanaler här så visar man ALLT inför det brittiska kungabröllopet mellan Kate & William. Jag vet nog allt om dem och deras historia nu. Jag kommer dock försöka kolla på bröllopet, mest för att se vad hon kommer att ha på sig. Jag älskar de kungliga hattarna och önskar att jag kunde få gå på en fest med tema "kungligt". Då skulle jag bära en häftig hatt av något slag. Jag har hört att alla på bröllopet kommer att bära en hatt. Jag är ett stort fan av snygga accesioarer och i sommar kommer jag att bära härliga stora solhattar, det är jag säker på.

Jag är nog mest nyfiken på vad hon kommer att ha på sig, jag kommer gissa på en enkel chic klassisk bröllopsklänning. Jag gillade prinsessan Viktorias klänning, den matchade hennes personlighet. Kate har en liknande klassisk stil, men jag hoppas på att få se mer spets. Jag älskar spets i vita färger.

Jag tror att hon är mer åt den första klänningen, men vi får se det är alltid TOP SECRET :)

Kommentarer
Kali

Jag har missat alla såna program!! Vet du vilken kanal och när de börjar visa det här? Är också supernyfiken på hennes klänning...håller med dig om spets.. Det är snyggt!!

2011-04-28 @ 22:35:11
URL:
Anonym

Jag har missat alla såna program!! Vet du vilken kanal de kommer att visa bröllopet? Är också nyfiken på hennes klänning..vi får se vad det blir då..

2011-04-28 @ 22:45:47
URL:
Carra

Jag måste vakna tidigt imon om jag ska se live, AS IF att jag kan vakna

kl 6. Men jag vill se den så jag får väl offra mig. Jag tittar alltid på HDTV, abc HD och sen bio HD och Lifetime, jag kollar på massa olika. Men på lördag kommer den säkert att visas på 10 kanaler.

2011-04-29 @ 00:54:18
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Anonym

Jag måste vakna tidigt imon om jag ska se live, AS IF att jag kan vakna

kl 6. Men jag vill se den så jag får väl offra mig. Jag tittar alltid på HDTV, abc HD och sen bio HD och Lifetime, jag kollar på massa olika. Men på lördag kommer den säkert att visas på 10 kanaler.

2011-04-29 @ 00:55:18
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: