Mors dag månaden

Skrivet den 2011-04-28 kl 16:11:21 i kategorin av Jenira
Permalink

Denna månad firar jag två stycken mors dagar. Jag vet att det är en kommersiell högtid, det handlar om att slösa pengar. Men kan man slösa för mycket pengar på sin mamma? Det tror jag inte. Jag kommer i år att fira två morsdag, den amerikanske är nästa vecka och den svenska i slutet av månaden. 

På fredag ska jag ta med lille syrran och kolla på någon present till svärmor och vi tänkte passa på att se "Water for elephants". Jag älskar sådana filmer och jag älskar hennes hår och dräkter som hon har på sig i filmen, men jag berättar om den senare när jag sett den.

Jag är även nyfiken på att pröva ett läppstiftpenna från Covergirl, den fått många priser och jag ser fram emot att pröva den i butiken.

Nu ska jag träna lite och sedan åka och äta lunch med min svärmor, men vädret ser inte så bra ut idag, så jag vet inte om jag ska springa ute eller åka till gymmet. Jag tror jag är för lat att åka till gymmet, så det blir nog springa i regnet :)


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: