Max min nya bebis - BIL BIL BIL

Skrivet den 2011-04-24 kl 21:06:53 i kategorin av Jenira
Permalink

Min första egna lilla pluttis bil ÄNTLIGEN!!!!! Jag har velat ha en liten bil som är bensinsnål och enkel att köra och efter massa reaserch som min Hubby gjort så gick vi till en Ford handlare. Efter timmars av samtal och prisförhandlingar så skrev vi under och vilken härlig känsla. Jag kan inte beskriva känslan jag var bara helt överlycklig hela dagen. Jag kunde inte sluta hoppa omkring när jag fick köra hem bilen.

Jag var så uppspelt att jag inte lyckades starta bilen när jag skulle åka och fick 5 sekunders panikattack hihihihi.
Men det gick bra dock måste jag lära mig vägarna här, jag kan typ bara ta mig till en "Mall".

Men den heter i alla fall Max och är en svart Ford Fiesta. Jag älskar den och är jättenöjd med mitt val. Jag velade mellan den och Toyota Yaris, men Ford har mer inne i bilen som var spännande. Så nu kan jag äntligen ta mig runt när jag väl behöver. Det behövs verkligen bil i detta land, man kan liksom inte gå någonstans om man inte bor inne i storstaden. 


Max min bebis
Lille plutttttten
Överdrivet kär
Vet inte vad jag ska göra med mig själv.
Så man kan ju alltid krama den.
Hej hej kärlek

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: