Jetlag 05.00 på morgonen

Skrivet den 2011-04-08 kl 14:06:45 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner,

Nu bloggar jag från min säng i USA. Igår kom jag fram i tid och resan gick jättebra. Jag fick stressa som sjutton på morgonen, jag hörde att de ropa mitt namn och fick springa till min gate. När jag kom fram i DC gick allting bra och det var ett projekt att få ut alla mina baggage. Men när jag kom ut var det 23-25 grader. Jag var i chock. Vi åkte in i DC och alla körsbärsträd hade blommat. Sedan åkte vi till Vappe och myste lite och sedan vidare till Washington Harbour och tittade på solnedgången. Det var fantastiskt. Sen svenska ambassaden låg granne, så det satt ett gäng svennebananer bredvid oss, lite kul. 

Idag är det regn men lika bra, då jag ligger i sängen och ska upp och äta frukost snart. Vädret här är verkligen upp och ner, ena sekunden var det varmt och andra kallt, men det är väl vår antar jag.

Måste packa upp mina saker, det kommer väl ta mig hela dagen och sen ska jag gotta mig med alla Outsoursed avsnitt jag missat ;) Min absoluta favoritserie just nu. Sedan ska jag gotta mig i de mest kalori rika cupcakes någonsin gjorda. Men goda var de, så jag får väl tvinga Anu åka till Lifetime gymmet efter. 

Ha det bra vänner och tack för alla varma hälsningar. 

Fick ett gulligt välkomnande
Och hemmagjorda cupcakes, så goda, de innehåller dock reeses och peanutbutter och godis. GYM KANSKE!!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: