IKEA just like home

Skrivet den 2011-04-29 kl 04:24:05 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag åkte jag till IKEA för att äta lunch med svärmor, hon jobbar rätt nära IKEA och jag behövde köpte lite saker, men ni vet hur det är. Man går dit för 3 saker och kommer ut med 89 saker. Men jag tycker att små saker gör stor skillnad. Min hubby har ett skrivbord i vårt rum och där låg alla papper och jag gillar att organisera. Så de är fortfarande kvar, men i snygga lådor. Jag visar imorn :)

Jag såg att det fanns en matbutik där och förstår inte varför de har alla 150 sorters sill men inte kesella. Jag ska skriva brev till någon och be dem importera kesella till IKEA. Det skulle underlätta min bakning :)

På vägen hem fastnar min grej på iphone så jag missade min "exit". Jag fick inte panik, men jag hade typ ingen aning vart jag var eftersom jag fortfarande var på motorvägen. Tills slut körde jag bara runt runt runt och POFF så var jag hemma. Jag fattade ingenting. Från att vara vilse till att hitta hem, så jag hade väl tur antar jag.

Sitter och njuter av mina röda fiskar :)

yeiiiiiiiiiiii
vill haaaaaaa
Ingen Kesella :( men fiskar mmmmmm
Detta händer alltid i Ikea
Mellanmål

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: