Google Map = Kärlek

Skrivet den 2011-04-27 kl 02:02:36 i kategorin av Jenira
Permalink

Vad skulle jag göra utan Google Map, idag har jag lyckats ta mig runt en massa och göra massa bra ärrenden. Jag känner mig inte lika handikappad längre. Min Boo har åkt till LA hållet så jag passar på att göra sånt som man bara vill skjuta undan. Vädret var fantastiskt så jag bestämde mig för att åka till gymmet och simma. 

Jag satt och försökte klura ut hur jag skulle ta mig till alla ställen, men till slut hamnade jag på postkontoret (postade mitt jobbtillstånd) och sedan vidare till Columbia Mall, men på vägen hem åkte jag lite knas men lyckades till slut hamna rätt. Jag köpte en grej som gör att jag kan sätta fast mobilen, för det är ju livsfarligt att titta på vägen och mobilen samtidigt. 

Sen så var jag förbi Sephora en sväng, all min sminkborttaggning är slut, så jag var tvungen att köpa allt på en gång. Det är verkligen sjuk hur ofta jag byter produkter, men jag gillar att pröva olika saker från olika märken. En dag kanske jag fastnar för något :) Så nu är jag på min 8:e primer. Jag prövat många olika, men tjejen rekommenderade en från märket: Stila (aldrig prövat deras produkter tidigare). Jag passade på att köpa en ny sminkväska då min är katastrof och denna har jag kollat in förr. Den är sjukt praktisk då man kan ta av mittendelen ha den i väskan om man inte vill ha med hela. 

På väg till simningen
Lifefime och en härlig dag
Min nya praktiska sminkväska från Sephora
Primer: Stila (för torr hud, ingen färg)
Rengöring: Philosophy (Purity) en cleanser som skall vara allt i ett.
Ögonmake up remover: Bliss Oil free och non-irritating

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: