En lugn Onsdag

Skrivet den 2011-04-13 kl 17:28:11 i kategorin av Jenira
Permalink

Först vill jag bara gratta min underbara Karine på hennes B-day. Hon är en nära vän till mig och vi delar många härliga minnen. Älskar dig kompis. 

Idag är jag hemma och sitter och kollar på gårdagens shopping och tar igen lite saker. Skönt att vara hemma ibland eftersom vädret inte är på topp idag. Jag sitter även och tänker ut vad jag ska baka till på söndag. Det som är jobbigt är att allt jag vill baka i böckerna har kesella i sig, vilket jag inte vet vad jag ska ersätta prokukten med. Så jag har letat efter något lätt och gott. Jag hittade min inspiration från Leilas böcker. Jag älskar dem. Jag älskar Leila. 

Ballerinas från Urban U, men jag ska bort snören på dem, de är bara jobbiga.
Nya Essie vänner till min nagellack kollektion
Vit klänning från H&M och bas lång linne under <3
Flipflopps till simningen
Bruna brillor från Forever 21 (billiga)
Ring från H&M
Letar inspiration
Det får bli en frozen Cheesecake och en blåbärs smulpaj

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: