Den vackra prinsessan bar en klänning i spets

Skrivet den 2011-04-29 kl 14:56:18 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag älskar när något så simpelt kan vara så vackert och jag är så glad att hon bar spets. När jag säger simpelt, då menar jag inte att klänningen är simpel, men jag har tittat på såååååååå många wedding shows här på deras amerikanska kanaler och fy fabian vad fula bling bling klänningar folk väljer, de slutar med att se ut som en bakelse och drunknar i klänningen.  

Jag verkligen verkligen gillade hennes vackra klänning. Jag själv ska ha bling bling haha (vilken diss mot mig själv) men desi bröllop är ju inte samma sak HALLÅÅÅ. I mitt fall kommer folk säga att JAG är simpel som kommer bära vitt.

Jag gillar att det är mycket fokus på hennes överdel eftersom hon nu skulle stå på balkongen och vinka till folket. Designer var Sofie Cranston och snacka om hon kommer att göra business nu internationellt. Hon klär redan massa kändisar som Emma Watson. 

Jag tycker att klänningen var fantastisk och det finns säkert mer detaljer på den som inte syns på nära håll. Jag vaknade tidigt av mig själv och satte på tvn. Nu skulle jag vilja äta scones för att fira hehe :)



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: