Deklarera för dummisar

Skrivet den 2011-04-22 kl 04:15:39 i kategorin av Jenira
Permalink

Finns det ingen sådan bok? Jag tror jag fattat det till slut, men imorn måste jag ringa skatteverket och fråga lite saker. Jag vill ju inte få böter eller nåt. Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag åkte till Ford och provkörde en av deras bilar: Ford Fiesta. Jag letar liksom inte efter min drömbil än, just nu är det mycket kostnader för oss så vi vill ha en bil som är liten och kan ta mig till ställen. Om några år om allt går rätt till vill jag ha en större och mer lyxig bil. Just nu är jag bara glad över att äga en bil eftersom det kommer bli min första. (yeiiiii)

Sedan blev det gym och chinafood. Jag älskar de små boxarna och jag som inte gillar kinamat måste säga att det var otroligt gott, eller så var jag bara hungrig. 

Lao Main nåt sånt kallades det yummiiii, hoppas det finns kvar tills lunch imorn

Kommentarer
Bobbii

Jag har alltid velat äta chinafood i sånna boxar.

2011-04-22 @ 22:03:43
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: