Computer on igen Yeiii

Skrivet den 2011-04-09 kl 20:43:09 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner,

Idag åkte vi för att köpa en omvandlare eftersom min dator dog och jag kan inte hitta den som jag köpte förra gången. Jag tror att Anu tappat bort den hihihi. Men nu kan jag äntligen blogga igen. 

Igår besökte vi Lifetime gymmet på en fredag, vilket var skönt efter allt shit jag ätit. Sedan åkte vi till affären och köpte hamburgare. Båda var sugna men jag kom på att det är så mycket godare att göra burgers själva. Jag måste säga att det var den godaste burgaren jag ätit. Kändes som en lyxburgare med pepparjack cheese och bluemoon cheese, Yummi. 

Idag tog jag mitt första steg här i US. Först åkte vi för att titta på olika prisplaner för en iphone och sedan åkte vi för att provköra lite bilar. Jag har ju velat ha en Toyota Yaris, eftersom den är så liten och bekväm. Jag tror att det kommer bli den. Jag letar liksom efter en soft bil som är bekväm att köra i tills jag blir proffs på att köra som min Boo. Att köra automat var jättekul ungefär som att köra en radiostyrdbil från Grönan.

Nu ska jag snooza lite och sen ska vi träffa upp lite vänner och käka suchi. Ohh jag kom på en sak, idag när jag kom hem låg det en tårta på bordet och ett jätte gulligt kort från min lilla mini tvilling Faizu. Jag dog för att hon är så söt. Hon ska få ett fint påskägg av min när hon kommer. Vi har samma födelsedag så därav min mini tvilling. 

Världens godaste burgare a la Ananta
Blommor och ballonger från US mom and dad :)
Världens sötaste Faizu, ska krama henne 18 ggr när hon kommer..
Kanske min nya sötis



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: