Bakhumör

Skrivet den 2011-04-02 kl 17:29:42 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag har jag varit och handlat atta råvaror tills imorn. Några nära vänner ska komma hem till mig på brunch. Jag kommer att bjuda på lite allt möjligt Lite bengaliskt, lite svennebanan och lite amerikano. Lite jag helt enkelt (amerikano är jag inte än dock). Så för att underlätta lite för imorn har jag förberett vissa element. Så imorn blir det städning och fixa. 

Igår var det min sista dag på Aktieinvest. Så efteråt passade jag på att träffa några härliga SEB kollegor. Vi åt en trevlig middag på Restaurang 1900 på regeringsgatan. Jag gillade stället, väldigt mysigt. Men det blev inte en sen kväll då jag som en tant hade fruktansvärt ont i ryggen. Men kommer sakna alla söta människor. För de som jag inte hann träffa igår eftersom jag inte fortsatte vidare, ni får komma och hälsa på mig istället :)

Vet inte vad Dennis försöker göra
Söta Ellis och Sepide
Fina Sana
Älskade Jessa
Crazy Dennis
Såg man kanske vart vi alla jobbat :)



Kommentarer
Blaggeur

Men hallå han gick ju i min skola!!!!!

Fan va god din brunch såg ut! Jar du postat receptet på macaronisarna?

2011-04-04 @ 19:23:55
URL:
Carra

haha vem Dennis? eller Rickard? Jag la ju upp länken. Men ska jag skicka den på din mail. Det e från bloggen: bli min jäst

2011-04-05 @ 01:26:10
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: