American Mall och Svensk sommarväder

Skrivet den 2011-04-15 kl 04:16:24 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag var det en fantastisk fin dag, kändes som sommar. Lite synd att jag spenderade den i ett körcentrum. Jag var ute efter en ny ansikts kräm och killen rekommenderade ett nytt märke som jag blev såld på. Jag visar den senare. Sedan var jag inne på H&M och prövade några klädesplagg men fick ingen Aha-känsla. Jag gillade en klänning men den var för tajt där bak. Så det blev en tröja till killen, fanns massa fina och billiga kläder på Herr sidan. ( Jag hade en bild på "Colombia Mall" men den e på min iphone, så jag måste klura ut hur man gör hihi)

Sedan kom vi hem och satt ute en stund i solen. Jag hoppas att det blir lika fint imorn, jag hört att det ska regna nästa vecka. Imorn är det en speciell dag. Tell ya later :)


Kommentarer
Sarah

du är sååå fin!!!

Värsta Desperate Housewives område juh :) Me LIKE

2011-04-15 @ 22:14:34
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: