I love H&M och H&M loves Lanvin, men blir det nån Lanvin för mig?

Skrivet den 2010-11-09 kl 12:24:57 i kategorin av Jenira
Permalink

Svar Njaaa!!


Jag måste säga, Lanvin som designer är fantastisk och jag drömmer om den dag jag kommer ha råd att bära hans kläder. Så när jag fick höra att HM skulle samarbeta med denna legend, så lös ögonen upp. DOCK, måste jag säga. Jag kommer nog kanske inte handla något. Priserna är lite för höga för en klänning på H&M. Om jag skulle satsa så skulle det bli en klänning till nyår, men för detta pris kan jag hitta finare klänning på NK som inte halva jordklotet också har.

Men de är mkt mkt fina, speciellt de som är lite beige transparanta ovantill med kristall paljetter, I like. Jag kommer istället att satsa på acc och då menar jag handskarna, solbrillorna samt läppstiften. Den röda är ett måste för mig.

De som känner mig väl, vet att jag inte är så mkt för läppstift men det är något som jag gillat på andra men inte mig själv. Efter några försök, har jag insett vilken fantastisk acc det är. Livar upp hela outfiten. Personligen är jag mer för ögonsmink, men läppar är även fab.

Så Lanvin, jag tror inte jag kommer köa iår, som jag gjorde för ett par Jimmy Choo förra året. Men däremot så kommer jag hålla utkik efter acc och kanske om klänningarna faller på rea senare under åren. Eller man vet aldrig….jag e juh H&M fanatiker så mina inre krafter kanske tar över när jag ser dem live. Men jag kommer inte kriga. Får se om något blir över som man kan pröva :).

Men skulle jag köpa nåt skulle det definitivt vara något av dessa:


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: