Dagens - Chokladchock

Skrivet den 2010-11-09 kl 19:52:13 i kategorin av Jenira
Permalink

Bloggen kommer juh även att handla om mat som är bra och gott osv. Men jag är juh en sötsugen liten monster som inte kan låta bli att njuta lite då och då. Lösgodis kan få alla mina problem att försvinna, för en stund iaf.

Men jag måste tipsa om något som jag gjorde idag. Jag och två kollegor smög till Berns i den fruktansvärda snöstormen, men det var värt det. Jag hade läst på Blondinbellas blogg som bloggade om detta, så vi tänkte varför inte liva upp en tråkig tisdag.

Det var fantastiskt gott. För 95 kr fick man äta hur mkt gott som helst. Om man då även vill äta lunch kan man betala lite till. Men jag lever för efterrätter, så det räckte för mig. Hur nyttigt var då detta, INTE ALLS. Men som sagt, alla andra vardagar är så kontrollerade, så en liten miss gör väl inget :)

Men en supermysig ide om du vill vara lika busiga en vanlig vardag. Dock måste jag varna för chokladchocken. Efter första tallriken är man juh egentligen mätt, men ändå måste man fortsätta eftersom det är en buffé. 

Bilden tagen från Berns.se


Jag tror jag smakade allt som innehöll choklad. Favoriten blev någon form av hjortron/passionsfrukt dessert och vit choklad tryffel mmm.

Vill du kolla på menyn:

http://www.berns.se/extra/tools/parser/?url=/html/parse/offer.html&id=1113&lang=se

//Ha de bra alla dessertmonster

Kommentarer
B

Nästa gång följer jag med.. :)

2010-11-09 @ 20:46:29
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: