Underbar jul...dags för nyårsplanering

Skrivet den 2010-12-26 kl 21:43:49 i kategorin av Jenira
Permalink

God eftermiddag vänner, 

Det har varit två händelserika dagar. Den 24e var det så klart julafton så vi lade alla julklappar framför brasan. Sen åkte jag och Boo till en park. Det skulle ju bli en turkey dinner, så vi ville känna att vi förtjänade att äta. Parken var fantastiskt. Men det var inte så lätt som jag trodde. Upp och nerförsbackar hela tiden. Men med lite stöd gick det bra. Jag kan tänka mig att parken är fantastiskt på sommaren och våren/hösten. 


Centenial Park

Vi hann även göra sista minuten shopping på Dick´s. Jag menar av alla namn i hela världen, så valde de att heta Dick's. Det är ungefär som Stadium.


Seriously?


Sen åkte vi hem för att förbereda julisdagen. Faizu min nya vän gjorde oss sällskap hela dagen och vi flamsade hela morgonen. Några fick min SHM (Swedish House Maffia) jul hälsning. Så det var ett skämt. Men N visade den för alla. Så inga fler videosar från min sida. Tur att jag hann gömma "singel ladies" videon. 

Julklappbytning var kul.  Jag fick massa bra presenter. Bästa reaktionerna kom från 16 åringen. Hon skrek som hon hade vunnit på lotto och sen kom efter repliken: So does this go in black too. 

Jag fick UGGs från min syster, knastjej. Hon är bara 16 år och ska inte köpa UGGs till mig. Nu har vi likadana, men jag ska bara byta storlek idag. Hon köpte lite för stora. Men DE ÄR GUDOMLIGT SKÖNA! Av Boo fick jag RayBan Solbrillor, yeeeeey. Jag kommer vara Hot i vår, sen fick jag även massa smink och ett guldarmband och en kallender etc. Boo blev nog glad för hans present :) Vi kollade på den igår, sjukt bra!!man vill bara åka till Miami nu.




Boo hjärta SHM


Presenter från mig

Mina underbara presenter



Yeeeey, jag fick mina Uggs




Sen var det dags att göra Svenska lussebullar och äta God Turkey dinner. Jag älskade sweet potato stuffing. Jag hade säkert kunnat äta hela skålen. Så himla gott!! Blev min favvo.






Pumpkin Paj och Lussebullar


Hjärtat

Igår var det julafton i USA, så de hade ordnat en fest för mig och Boo. Det var mycket trevligt och massa god mat. På kvällen tittade vi på Ensam Hemma, är det inte en klassiker vid jul?


Sen blev jag och Boo uttråkade så vi bestämde oss för att ta en liten biltur. Fy vad mysigt det var. Vi åkte till ett område där de finaste husen finns. Mina reaktioner borde ha filmats. Jag försökte ta kort, men det var för mörkt. Sen njöt vi bara av Bra musik och ingen trafik. Boo åker alldeles för fort. Jag försökte filma detta som bevis, men det syns inte. Men jag lyckades ta en bild på bambisarna.


Bambi

Hoppas att ni haft en bra jul. Idag ska jag till en Mall med familjen och bara hänga lite. Jag vill kolla på en nyårsklänning och byta storleken på mina UGGs. 

//Tudeloo vänner

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: