Shoe sugen

Skrivet den 2010-12-15 kl 00:09:47 i kategorin av Jenira
Permalink

Mitt största bekymmer i min packning har klart varit alla mina skor. Jag har nog samlat på mig en del. Sen gillar jag att variera mig. Jag var inne på Charlottes blogg på chic.se och såg några par som jag inte kunde slita mig undan. En dag skall man ju äga ett par egna Christian Louboutin skor. Mina första par skall vara ett par klassiska svarta pumps, helst mocka, eftersom jag är en mocka människa mer än lack. Men skinn är även fint. Dessa måste man nästan ha, klassiska men fina till allt. 

Sen är jag inne på glittriga eller rockiga CL skor. De rockiga såg jag på Sofie Farhrmans sida: http://blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots. Hon har ett par sjukt snygga skor, to die for. De skulle inte sitta fel med en helsvart outfit eller skinny jeans och en snygg top. 


Bilder från http://blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots



Minns ni Carries skor från SATC 2. Hon har en vit klänning från början med ett par guldiga CL skor som även är att die for. Men jag vill ha såna i silvriga. CL har ett par nya sådana, så snygga att jag bara längtar tills man blir lite mer framgångsrik och kan handla såna snyggisar.




Så himla fina


Men på Charlottes blogg såg jag ett par som fick mig att drömma lite. Jag hade tidigare sett de på Sofis blogg. Kärlek vid första ögonkastet. Jag kan helt klart basera hela min outfit efter mina skor. Har jag snygga skor, då blir allt annat mycket enklare. En outfit kan bli helt förstörd om man har fel skor, hur snygga de än är. Skorna bär upp kläderna.



MINA EN VACKER DAG

Det som är sorgligt är att jag hade ett par liknande från Dorithy Perkings, men jag vet inte vart de är. De måste ha försvunnit under alla mina flytt i Sthlm. Inget att göra åt saken, bara sörja. Men de var en av mina favoritskor.
Rest in peace....



Vart är du min kärlek?




Kommentarer
B

Oooo jag skulle kunna döda någon för dem här skorna.. Dem silvriga CL var riktig häftig.. Meee want!!

2010-12-17 @ 09:01:50
URL:
B

Oooo jag skulle kunna döda någon för dem här skorna.. Dem silvriga CL var riktig häftig.. Meee want!!

2010-12-17 @ 09:01:52
URL:
Tina

Vilka slitna fötter på guldskorna.

2010-12-22 @ 12:25:57
URL:
Carra

Hahah de e Sarah Jessica Parkers fötter...hahahha

2010-12-22 @ 14:32:31
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: