Pray for me...inte så mycket för att flyga

Skrivet den 2010-12-15 kl 22:46:14 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag vet inte vad som är fel på mig, men med åren har jag blivit mer flygrädd. Jag gillar inte att flyga långt ensam. Men det ska nog gå bra. Gör dua för mig att allt ska gå bra, jag är faktiskt rätt nervös. Det är blandade känslor kring morgondagen. Klart jag är glad att äntligen få åka, men det känns rätt trist att lämna mamma och pappa även om jag kommer tillbaka. 

Så jag hoppas att allt ska gå bra och att amerikanerna släpper in mig i Washington DC. Jag kommer nog att ställa om tiden så fort jag går på planet och försöka sova och matcha in deras tid, läste någon artikel om detta. 

Nu har jag nästan allt nerpackat och plötsligt blev jag hungrig. Men det får bli FET frukost imorn istället. Men oftast kan jag inte äta när jag är stressad, så jag kanske kan äta när jag är där inne i lugn och ro.

Aja, önska mig lycka till och jag ska försöka uppdatera bloggen.



//// Tudelooooo

Kommentarer
Shirin

Hej!läste att du brukar köpa salwar kameez i london, jag själv ska resa dit snart. Ska bo i Ilford men spendera mycket tid i southall...skulle verkligen uppskatta om du kan ge mig några tips på bra affärer med snygga suits där? prisklass spelar ingen roll.tack för en inspirerande och rolig blogg! lots of love

2010-12-16 @ 14:08:53
URL:
B

Kommer sakna dig my love.. :(

2010-12-17 @ 08:58:47
URL:
Carra

Hej Shirin,



Vad kul att du ska till London, I just love. Kommer alltid hem med övervikt. Men man kan åka till två ställen i london för att shoppa. Antingen southall eller east london (brick lane sidan) Southall e mer punjabi stil och i green street där hittar du allt möjligt. Men jag kan skriva ett inlägg :)

2010-12-17 @ 16:42:23
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: