Obamas house - Date night

Skrivet den 2010-12-29 kl 20:01:08 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej amigas,

Igår var det date night. Jag och Boo åkte in till DC. Innan vår middag ville han visa mig julgranen framför vita huset. Det var massa turister där, men fin var den. Så vi vinkade till Obama och tittade på den gigantiska granen. 




Sen var det dags för middag. Outfit blev. Klänning från Forever 21, Skor från Have2have och halsband från Colombia Mall. Idag ska jag ha min favvo gröna klänning från H&M. Den är bekväm och fin, bästa kombinationen.





Sen blev det middag på Zaytinya (http://www.zaytinya.com/). Det var en blandning mellan Libanesisk och Grekisk restaurang. Jag var nöjd med middagen, kyparen råkade så klart ha bott i Uppsala, men han var amerikan. 



Bilder från http://www.zaytinya.com/

Idag ska vi fira 30 års bröllopsdag på Cheesecake factory, men innan dess så ska jag träna. Jag bara äter hela dagarna. Nu ska jag lata, det jag gör bäst här. Dock gick jag på en prommis igår, eftersom det fortfarande är OK väder här.


//Pöss och Tudeloo

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: