Lucia

Skrivet den 2010-12-13 kl 11:52:29 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag är det Lucia. Jag har rätt roliga minnen från lucia, en gång från 6:an då min kompis svimmade framför hela skolan och ett minna från 9:an då jag själv blev vald till lucia och råkade sjunga lite tyst, men tydligen var micken framför mig hela tiden, så hela skolan hade hört mig sjunga (lucia ska ju bara stå där)




Igår hittade jag något som kommer äckla de flesta och även mig själv, men en färdig lussebullar mix. Innan ni dömer mig, ska ni veta jag skulle normalt aldrig köpa något sådant om det inte fanns en anledning. 

Anledningen är att jag hade tänkt och baka lussebullar och ta med mig till USA, men det blir så krångligt med plats just nu, så då såg jag denna mix och tänkte att jag kunde baka den där istället. Men för att vara på den säkra sidan så köpte jag två för 30 kr ink saffran. Jag måste ju pröva detta innan jag gör det där. Det känns så himla fake att inte göra degen från början, men jag ska i alla göra detta idag och se om det blir katastrof eller ätbart. 
Ska bli lite spännande. Så bli inte äcklade på förhand!


Äckligt eller gott?

Sedan vill jag ut och leta efter en cardigan. Jag vill ha en tjock långärmad cardigan. Jag hitta en igår, men jag ska till stockholm imorn så jag kanske skall vänta tills dess. Jag hitta dessa på www.hm.se som jag hoppas på att hitta:


Vill ha denna i ljusgrå


Den här såg jag inte i butik, men ska leta

Jag har packat hela helgen och hitta massa saker i min garderob som jag totalt glömt att jag har. Kändes som julafton all over. Men jag hitta två par skor som inte ska med denna gång, men de är från primark. Jag har nog använt de svarta 2 ggr och jag minns att de var otroligt bekväma, men man vill dock inte hamna snett med dem, kan nog gå riktigt illa. De leopardfärgade har jag aldrig använt, vet inte om jag någonsin kommer. Vi får se, jag blir i alla fall lång i dem :)


Vulvo skor upphittade





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: