Julklapparna CHECK!

Skrivet den 2010-12-22 kl 15:13:03 i kategorin av Jenira
Permalink

HEJ vänner,

Så igår blev jag klar med alla julklappar. YEYEYEYEYE!!!
Jag vaknade halv 8, jetlagen inte lika farlig som förr känner jag. Sen plockades jag upp för att få skjuss till the mall. Sen kom Ash och gjorde mig sällskap under hela min julklappsvandring. Tack för det, jag hade nog gått vilse annars. Jag hittade liksom aldrig tillbaka. Men jag är nöjd med mina köp, så nu ligger de i garderoben och väntar. Men N kom in till rummet hela tiden så det var svårt att gömma dem när jag skulle slå in dem. Sen hjälpte jag N att plugga franska glosor. Jag tror att jag lärde mig lite själv. To made up for - Se composer de. Hahah...jag är sjukt glad att skolan är över, såg plågsamt ut med alla läxor.



Mina klara, fina va??


Naureen's klappar, jag tror att den röda e min, för jag gjorde den vita.



Bläääää, såå glad att detta är över för mig. SAT verkar vara huvudvärk.


Men jag vill verkligen ta en bild på parkeringen utanför the mall, jag glömmer hela tiden. Det är helt sjukt, jag har aldrig sett så många bilar på samma ställe i mitt liv. Jag köpte inget annat än julklappar, man vill inte pröva kläder, en mil lång kö till provhytten. Sen jag har ju bestämt mig att jag inte ska shoppa så mycket, för jag ska köpa min dyra bebis. Jag gick och kände på den, 400 dollar känns mycket och plånboken 200 dollar. Det är mycket, men inte mycket om jag inte shoppar så mycket annat. Eller???



Min bebis...kommer vi bli förenade?



Alla bebisar behöver syskon, right?



Idag är det Onsdag och jag vaknade nyss. Ska ner och äta frukost snart. Sen ska jag laga mat faktikst. Jag ska göra kyckling och färsk potatismos och en blåbärspaj. Vi ska på middag hos hans kompis och jag erbjöd mig att göra tre saker eftersom jag ändå är hemma. Många jobbar ju. Så det ska bli kul. Hoppas jag kan hitta alla saker i hemmet. Så idag är det "meeting love's amigos". 

Sen imorn vill jag se "Black Swan". Har ni sett den? Verkar läskig men bra. Och på fredag så är det julafton. Jag kommer att sakna mor och far och bror. Vi brukar alltid ha en speciell familjemiddag då. vi firar ju trots allt lite, tack vare mig. Så jag tror de kommer sakna mig lite extra på fredag. Men här i US ska vi göra Turkey dinner och lägga presenterna framför brasan. Hoppas alla blir glada.


Vill seeee


OK, ner och äta. Masssor med hungrig..hihi. 

//Saknar mina vänner

Kommentarer
Stephanie

Hej,



Det glädjer mig att höra att du har det så bra! Njut av tiden och köööp väskan!



Massor av kramar



Stephanie

2010-12-23 @ 10:48:41
URL:
Bobbii

Du förtjänar lycka och all kärlek min vän. Tycker absolut att du ska köpa väskan.. =)

2010-12-24 @ 03:20:39
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: