Julfest a la work och en liten resa till sthlm

Skrivet den 2010-12-14 kl 12:16:30 i kategorin av Jenira
Permalink

OK, jag måste erkänna att jag hade fördomar mot lussebullar mix, men icke sa nicke. Den var ju fantastiskt. Jag ska köpa ett paket till och ta med mig till min resa. FAB!!! Och Sarah e beviset eftersom jag tvingade henne smaka. När jag öppnade påsen undrade jag hur den skulle bli gul, men jag måste säga att är man lat och vill göra lussebullar så var detta det enklaste sättet ever. Det gick så himla snabbt och enkelt. Så det finns hopp för folk som vill baka men inte har tid. KÖP EN MIX!!!



Mina fina lata lussebullar

Det har varit skönt att få sova ut på morgonen, men jag borde sätta igång min dag. Jag orkar inte jogga idag så jag ska hoppa hopprep och pilates sen in i duschen och sen åka till sthlm. 

Jag ska försöka hinna med alla mina köp. Mitt mål är att hitta en mysig tröja eller kofta som helt är varm. Jag ska nog kolla på Zara och Ginatricot. Såg lite fint på hemsidan. Sen ska jag träffa Bobbsie för lunch och sen till julfesten och säga hejdå till alla. Hoppas det blir kul.

Have e goooood day



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: