En otrolig händelserik vecka

Skrivet den 2010-12-11 kl 13:21:53 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner, 

Äntligen helg. Jag vakande halv 12 idag och hade säkert kunnat sova längre. Men det måste vara min vecka. Jag kan inte förklara hur mycket saker som har hänt på jobbet. Det har varit stressigt men fredagen var mycket rolig. Jag får inte ens så mycket uppmärksamhet på min födelsedag. Min avtackning var jättefin och många sa hejdå. Sen fick jag jättefina presenter och blommor (De dog tyvärr av kylan, rest in peace)



Sitter och mumsar på mina macarons. Tema: Bakfreak låter som mig :)

AW på kvällen blev självklart Vapiano. Vi var så himla många så det var inte lätt att hinna prata med alla. Kul att se mina vänner från Rissne också. Kvällen var i alla fall lyckad. Jag förlora även ett vad underkvällen, men det var en väl värd drink till honom. 

Dags och städa lite och börja packa. Ha en underbar lördag!

//Macarons fan

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: