December redan här - Snart är det ett nytt år

Skrivet den 2010-12-04 kl 00:17:08 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner,

Jag satt och tänkte att det nyligen kändes som början av året och nu plötsligt är året slut. Nästa år skall jag börja summera vad jag gör varje månad. Frida Fahrman har en grej på sin blogg som jag gillar. I slutet av varje månad så summerar hon bilder från sin blogg. Sjukt kul att kolla på, för en själv förstås. Hon fokuserar mycket på sina outfits. Så kan man se, var det en bra eller dålig månad. Om den var dåligt, då lämnar vi den bakom oss. Om det istället var en bra månad, så kan man minnas och le.

Kanske något som jag skall börja med. Men november har varit en bra månad. Mina föräldrar varit borta och det har inte hänt så mycket. Men jag kom igång med min träning och jag började skriva min blogg. Det är väl bra. 

Nu är jag trött efter ännu en vecka. Idag fikade jag hos min vän Haffa. Hon hade sitt årliga julfika. Hon gav mig ett par skor, som jag ska pröva imorn, jag är helt slut idag. Men gott med massa lussebullar, glögg och julskum. Jag kan inte få nog av detta under en månad i alla fall. 

Imorn får jag sovmorgon, jag får tårar av glädje. Ja behöver inte vakna kl 6. TACK!

Jag har faktiskt inga planer inför denna helg. Imorn ska jag träna bort lite julskum, sen ska jag kanske göra en grej med Sarah för bloggen. Hon frågade mig en sak och jag kom på en idé. Om det blir av får ni se. Sen ska jag bara njuta av att vara ledig, läsa och mysa med en bra film och julskum förstås :)

Ska tipsa om en sak innan jag går och lägger mig. Jag har ju nyligen köpt en dyr maskara, men jag tycker att den var sådär för mina fransar, så jag gick och köpte en billigare maskara. En maskara som jag såg en vän köpa förra veckan. Jag tycker att den är bra än så länge.

Bild från Maybeline.se

/// Godnatt Zzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Haffa

Tack för att du kom! Mamma sa att du ser jätte happy o fin ut :-)

2010-12-04 @ 13:04:58
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: