Dagens köp

Skrivet den 2010-12-15 kl 00:33:14 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej, 

Jag åkte till sthlm idag för att hitta en kofta, men nope, jag hitta ingen som jag gillade. Istället blev det en tröja från Gina, som jag tror kommer komma till stor användning. En vanlig svart stickad tröja, långärmad som man kan använda året om. Jag tänkte ha den när jag reser, till den vill jag ha svarta eller mörkblåa byxor. Och en marinblå tröja/jacka med guldknappar och ett fint halsband. Måste pröva i morgon.

Sen besökte jag Lush. Jag fastnar alltid där, men jag in mest för att köpa en produkt som är bra för mig som är torr. Det är en nagelbandskräm som jag även använder på fötterna innan jag lägger mig. Den heter:
(Info från: http://www.lush.se/)


Lemony Flutter

En maffig och tjockt krämig nagelbandscrème som också är bra för torra händer, armbågar och hård hud på fötterna. En intensivt doftande citronblandning, rik på vitaminer, som är ett måste vid varje manikyr och pedikyr!

Sedan köpte jag även en body butter, jag har inte köpt denna produkt innan. Men jag har prövat deras ansiktskrämer och de är väldigt bra. De luktar väldigt skumt men det är för att det är produkter som är färska. Jag var tvungen att ha min ansiktkräm i kylskåpet, för att den inte skulle ruttna. Men nu har jag redan en kräm som jag gillar, så jag köpte:



Sympathy for the skin

En söt och ljuvligt doftande bodylotion gjord på mandelolja, kakaosmör, färska bananer, citron och sandelträolja. Den doftar nästan som en banana split med vaniljglass och vit chokladsås! Bli inte förvånad om någon börjar bita på dig.

Den är nog inget för personer som inte är torra och jag skulle inte använda denna under sommaren. Men den verkade bra när jag prövade i butiken och riklig på bra oljor. Det stod att man skulle få FAB ben av denna :)

Så ska bli kul att pröva. 

Godnatt vänner, imorn ska jag upp och packa det sista och träffa en barndomskompis...yeeyyyy...




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: